Nahrávám...
(+420) 777 444 460

Vše o nákupu

Jak objednat zboží:

Zboží je možné objednávat přes e-shop, ale i telefonicky nebo e-mailem. Stačí nám zaslat: Kód zboží, příp. odstín, počet kusů, kontaktní telefon a adresu, na kterou budete chtít zboží zaslat.

Pro nákup v e-shopu je ideální se nejprve zaregistrovat (v levém horním rohu pod ikonkou nalevo od nákupního košíku): PŘIHLÁSIT SE a po zobrazení menu -> REGISTRACE (v levém dolním rohu)
(pro správné vyřízení Vaší objednávky je nutné vyplnit všechny údaje označené hvězdičkou. Jméno a příjmení, Dodací adresu, e-mail a telefon. Dále přihlašovací jméno a heslo pod kterým se budete příště do internetového obchodu přihlašovat. V případě velkoobchodního prodeje pro kosmetické salony, maskérny apod. zadejte prosím fakturační údaje včetně IČ )
Pokud již máte registraci z dřívější doby můžete se rovnou přihlásit do e-shopu v pravém horním rohu.

Doprava:

Doprava od 1500 Kč je ZDARMA.

Ceník dopravného - zde

aktuální ceny dopravy také naleznete v nákupním košíku (po přidání alespoň jedné položky)


Odeslání nákupu:

Zobrazte NÁKUPNÍ KOŠÍK kliknutím na ikonu (v pravém horním rohu).a pokračujete dle pokynů.DOPORUČUJEME před odesláním zkontrolovat správnost doručovací adresy, (emailu a telefonu - potvrzení objednávky zasíláme emailem).Ihned po vašem odeslání je předána objednávka do našeho skladu. Standartně do 24 hodin proběhne příprava zboží k odeslání. V případě, že některé položky nejsou na skladu dostupné kontaktujeme Vás na email vyplněný při registraci. (případně telefonicky)Tedy v ideálním případě máte zboží k dispozici během dvou až tří pracovních dnů. (pro volbu dopravy Expres je dodání 24h)

Reklamace/vrácení zboží:

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením. Nevztahuje se na výrobky, které byly použity v rozporu s jeho účelem a přiloženým návodem k obsluze, na vady způsobené mechanickým poškozením nebo nešetrným zacházením, na výrobky poškozené živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem) a na zboží, které bylo reklamováno po záruční době.

místo uplatnění reklamace:

Osobně na naší prodejně:
 Americká 30, Praha 2
Pondělí - Pátek  9:00 - 12:30 13:00 - 17.30


Poštou:
zboží zašlete na adresu (nejlépe doporučeně):

ANARTE s.r.o.
Americká 30, Praha 2
120 00


Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník i v případě oprávněné reklamace. K reklamovanému zboží je nutné přiložit kopii dokladu o nákupu - faktura a podrobný popis závady. Reklamované zboží musí být zabaleno v originálním obalu a musí být kompletní. Prodávající se zavazuje odstranit závadu zboží, které je předmětem oprávněné a správně uplatněné reklamace, výměnou za stejný výrobek, případně bude vrácena zaplacená částka. O způsobu reklamace rozhoduje výhradně prodávající.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Obchodní podmínky - zde